Met de zon als spotlight en het speelveld als podium lieten onze DDF People Members zich afgelopen donderdag van hun beste kant zien. Tijdens de tweede editie van beachvolleybaltoernooi Beach & Borrel gingen ze de strijd met elkaar aan. De wil om te winnen was er niet alleen op het veld, maar ook langs de lijn. Daar leerden collega’s elkaar – tussen het aanmoedigen door – nog beter kennen.
Maar liefst 21 teams kwamen voor Beach & Borrel naar Sportpark De Pelikaan in Zwolle. Daar was het af en toe zandhappen geblazen, maar niet zonder resultaat: terwijl de deelnemers sprongen, doken en smashten, veroverden ze het ene na het andere punt. Na een spannende finale tegen Iconics Management werd Home of Hiring de winnaar van de beker.
“Vorig jaar kwamen we niet heel ver, dus we hadden wat recht te zetten”, begint senior recruitment specialist Rik Ngimbi lachend. “Bij Home of Hiring zijn we heel fanatiek. Niet alleen op de werkvloer, maar ook op het veld. We wonnen alle wedstrijden. De grote beker heeft inmiddels een mooie plek gekregen. Hij vormt een leuke herinnering aan een geslaagd event.”
Rondom het speelveld heerste een zomerse sfeer. Een professionele DJ verzorgde de muziek en langs de lijn konden collega’s hapjes halen bij diverse foodtrucks, chillen onder de parasols en een drankje drinken tussen de palmbomen. Met een opkomst van zo’n tweehonderd collega’s was er aan gesprekspartners geen gebrek.
“Ik vond het waardevol om iedereen weer te zien. Het ene moment stonden we als collega’s aan de bar, het andere moment ontmoetten we elkaar als tegenstanders op het veld”, zegt Eline Scholtens, field manager bij de Green Resource Group. “Ik merk dat het netwerk van DDF People steeds groter wordt. Als ik expertise nodig heb, is er altijd wel iemand die ik kan bellen.”
Beach & Borrel is meer dan een beachvolleybaltoernooi. “Het is een event dat in het teken staat van ontmoeting en verbinding”, vertelt organisator Naomi Nentjes. “In een sportieve setting leren de DDF People Members elkaar beter kennen, waardoor ze elkaar in de praktijk kunnen versterken. Deze synergie vormt de kracht van DDF People.”